pozycjonowanie Lublin
tworzenie stron

Pozycjonowanie

Lublin, Poznań, Wrocław, Warszawa, Kraków
Pozycjonowanie stron internetowych Lublin to jedna z metod marketingu internetowego polegająca na osiągnięciu jak najwyższej pozycji w wyszukiwarce na konkretne słowa kluczowe, mając przy tym na uwadze zmienności algorytmu i wytyczne google.

pozycjonowanie stron Cennik

Wycena

Czynniki decydujące o cenie pozycjonowania strony:
Jakość i historia Państwa strony/sklepu;
Popularność fraz, czyli ilość wyszukań;
Konkurencyjność branży.

Kontakt

Kontakt

kontakt@surely.pl
W e-mailu należy podać adres strony oraz słowa kluczowe/frazy. Istnieje możliwość płatności za efekty, czyli po osiągnięciu ustalonej pozycji zajmowanej przez stronę w wyszukiwarce.

Tworzenie stron Lublin - projektowanie sklepów internetowych

Spróbuję wyjaśnić w kilku zdaniach, na czym polega skuteczne pozycjonowanie w google:


Do osiągnięcia wyznaczonego celu, używa się różnych technik, naturalne jak White Hat SEO, czy ryzykowane jak Black Hat SEO.

Stosując w miarę bezpieczną taktykę White Hat SEO do pozycjonowania w google strony internetowej, optymalizacja powinna mieć na celu wyłącznie satysfakcję użytkowników, którzy będą z niej korzystać. Zaś strategia pozyskania linków przy tej metodzie jest ograniczona, należy bazować na użytkownikach strony, którzy sami będą umieszczać odnośniki do strony docelowej. Przy tej technice stosuje się w dużej mierze marketing szeptany, dzięki któremu zdobywa się dużą ilość linków building z miejsc powiązanych tematycznie z branżą. Stosowanie tego modelu ma jeden, ale bardzo istotny minus, osiągnięcie wysokiej pozycji TOP 3 może trwać długie lata, a wiadomo że każdemu zależy na czasie.

Pozycjonowanie taktyką Black Hat SEO przynosi największe rezultaty, lecz jest dużo bardziej ryzykowane, za nadmierne jej używanie można nawet dostać filtr ręczny lub algorytmiczny. W tej taktyce użytkownik ma drugoplanowe znaczenie, liczy się tylko wypozycjonowanie strony na pierwsze miejsce w google. Do osiągnięcia sukcesu stosuje się praktyki które w rezultacie mogą zaszkodzić witrynie po aktualizacji algorytmu, ale stosując je umiejętnie, strona może być stabilnie widoczna na pierwszym miejscu przez długie lata.

Nasza Agencja interaktywna SEO Unit dobiera strategię indywidualnie.

Przy odpowiedniej dobranej strategi (najczęściej pomiędzy tymi dwoma modelami pozycjonowania) w kilka miesięcy, bezpiecznie można wprowadzić stronę na wysoką pozycję w wyszukiwarce google.

Audyt SEO przedstawia opracowany raport, znajdują się w nim opracowane rozwiązania, dzięki którym strona będzie lepiej widoczna w wyszukiwarce. Przeprowadzana analiza strony internetowej dostarcza informacji o poprawności kodu strony, są podane czynniki, które należy zmienić na stronie w celu wyeliminowania niekorzystnych błędów pod kątem google, przy ich wprowadzeniu powinna nastąpić poprawa pozycji.

W audycie SEO znajdują się również opracowania dotyczące konkurencji w danej branży (sprawdzane jest TOP 10 na najtrudniejsze frazy). Strony konkurencji mają istotny wpływ na osiągnięcie wysokiej pozycję, wiek domen, przekierowania, optymalizacja stron, ilość i jakość linków przychodzących oraz linków z anchorem na frazy kluczowe. Przy strategi profilu linkowania są podawane rozwiązania do osiągnięcia TOP 3.

Na początku współpracy jest przeprowadzana optymalizacja strony/sklepu, bez której pozycjonowanie nie będzie aż tak skuteczne.

Cały czas najważniejszym czynnikiem wpływającym na pozycję w wyszukiwarce są jednak linki przychodzące, dlatego indywidualnie jest dobierany model linkowania. Nie wszystkie słowa są tak samo trudne do zrobienia, na niektóre jest większa konkurencja, a na inne mniejsza, jest to zależne od konwersji frazy.

Do osiągnięcia wysokiej pozycji istotny jest dobór strategi linkami buliding. Przy bardziej konkurencyjnych frazach duże znaczenie ma stworzenie zaplecza i zastosowanie przekierowań, a przy budowaniu wizerunku marki firmy, należy zastosować większą ilość linków brand.

Możliwa współpraca na zasadzie:

Stała opłata miesięczna w formie abonamentu.

Płatność za osiągniętą pozycję w wyszukiwarce.

Wynagrodzenie za pozyskany ruch na stronie/sklepie (CPC- Cost Per Click)

Model opłaty za użytkownika który zrealizował wyznaczony cel (CPA- Cost Per Action)

* Przy współpracy nad większymi projektami, możliwe spotkanie się osobiste (Lublin, Warszawa, Poznań, Kraków, Wrocław).

  • Freelancer SEO
    Freelancer SEO

    Od 2012 roku zajmuje się marketingiem internetowym,
    a zwłaszcza optymalizacją i pozycjonowaniem stron. Pozycjonowałem trudne frazy związane z finansami oraz frazy lokalne dla małych i średnich firm.

Umiejętności:

Pozycjonowanie stron : 97%

Html/CSS : 89%

Kampania Adwords : 94%

Pakiet:

Ilość podstron *

  • Widoczność strony
  • Optymalizacja struktury kodu
  • Znaczniki nagłówków
  • Treść strony
  • Optymalizacja grafiki
  • Linkowanie wewnętrzne
  • Kwestie techniczne
  • Słowa kluczowe
  • Analiza ruchu
  • Linki przychodzące
  • Poprawa UX
  • Konkurencja TOP 10
  • Strategia pozycjonowania
Mały/ do 400 zł.

do 10 podstron

Średni/ do 600 zł.

do 10 podstron

Duży/ do 1000 zł.

do 10 podstron

* Przy większej ilości podstron, cena za audyt SEO jest dobierana jednostkowo, również istnieje możliwość dobrania pakietu indywidualnie od potrzeb klienta.